werkwijze

  • mail of app me en vertel over je persoonlijke situatie en hulpvraag
  • vervolgens plannen we een afspraak voor vrijblijvend gesprek. Bij een wederzijdse “ja”
  • plannen we de intake en stuur je vooraf een vragenlijst
  • bij trajecten waarbij de werkgever betrokken is, maak ik de offerte voor jouw werkgever. Wanneer deze akkoord is
  • stuur ik een vragenlijst ter voorbereiding op de intake
  • tijdens de intake wordt een uitgebreide anamnese afgenomen
  • start traject

Tijdens de intake bespreken we de klacht, hulpvraag en verwachtingen als ook ziektegeschiedenis, energieniveau, psychosociale en emotionele omstandigheden, voeding-en leefgewoonte en tractus anamnese (vragen over ademhaling, de spijsvertering en eetlust).

Vanuit de verkregen informatie en je persoonlijke wensen en mogelijkheden beschrijf ik een behandelplan. Zo nodig wordt er een terugkoppeling gemaakt met leidinggevende/bedrijfsarts.

klachtenprocedure

Via mijn beroepsvereniging ben ik aangesloten bij de Geschilleninstantie Koepel Alternatieve Behandelwijzen (KAB). Mocht er een conflict ontstaan tussen mij en jou als client, waar we samen niet uit blijken te komen, dan is het mogelijk om een klacht in te dienen via de procedure omschreven in deze link: klacht melden